Over ons
De grondlegger van Agreed, opgericht in 2016, was ervan overtuigd dat het voor elke toekomstige koper een onbetwistbare meerwaarde is om door een professioneel te worden begeleid bij de aankoop van onroerend goed. Het innoverend concept van opzoeking en advies inzake de verwerving van onroerend goed verscheen dus op de markt, namelijk de begeleiding van potentiële kopers door gekwalificeerde vastgoedjagers, zodat zij hun vastgoed in alle rust kunnen aankopen.
Agreed, dat haar activiteiten op de Waalse vastgoedmarkt startte, heeft haar diensten snel uitgebreid naar Brussel en omgeving. In de loop der tijd is het concept van de vastgoedjager gegroeid en wordt het op de vastgoedmarkt steeds bekender en meer geaccepteerd. Het aantal klanten neemt langzaam maar zeker toe, omdat de klanten de meerwaarde van Agreed voor hun vastgoedproject stilletjes gaan inzien. Het team groeide dan zodat het kon voldoen aan de eisen van steeds meer klanten.
Sinds haar vorming, is Agreed voortdurend in ontwikkeling en neemt aan ervaring en populariteit toe. Het avontuur is nog lang niet afgerond en daarom zijn we nog steeds op zoek naar nieuwe medewerkers die zich bij het team willen aansluiten, nieuwe ideeën willen aandragen, het concept willen laten evolueren en de onderneming steeds verder willen ontwikkelen.
Om haar voortbestaan te garanderen, verbindt Agreed zich ertoe haar fundamentele waarden te eerbiedigen. De medewerkers van Agreed zullen altijd integer handelen, ongeacht de situatie waarin zij zich bevinden. Het is belangrijk dat we de eerlijkheid garanderen en dat iedereen ethisch gedrag aanneemt in hun interacties met derden (klanten, vastgoedmakelaars of collega’s).
De belangen van de klant zullen transparant worden verdedigd. De uitwisselingen met collega’s of andere actoren zullen loyaal en professioneel verlopen. Een klant moet Agreed volledig kunnen vertrouwen, weten dat we hem bijstaan en blijven ondersteunen gedurende de hele zoektocht en aankoopproces. Hij kan in alle vertrouwen op Agreed rekenen. De verkoper of zijn tussenpersoon zal zich ook in het verkoopproces door een professionele partner ondersteund voelen.
Zowel met haar klanten als haar partners geeft Agreed de voorkeur aan relaties die gebaseerd zijn op wederzijds respect. Onze medewerkers engageren zich om respect in alle omstandigheden te bevorderen en hoffelijk te blijven. "Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden" maakt deel uit van onze gouden regels en stelt ons in staat om dagelijkse gezonde en aangename relaties te onderhouden, zowel intern als met externe contacten.
Ons team

Frédéric Riat
Vastgoedjager
Frédéric heeft een thesis over onderhandelingen geschreven in het kader van zijn Master in Business Economics aan de Katholieke Universiteit van Leuven. Hij kreeg ook de tweede prijs van de UNIZO ondernemerschapswedstrijd uitgerekend in 2012.

Jean-Philippe Druetz
Vastgoedjager
Jean-Philippe heeft, na het behalen van zijn bachelorsdiploma in marketing, een gevarieerde ervaring opgedaan in de vastgoedsector. Van klassieke makelaardij tot nieuwbouwadvies.

Virginie Lebrun
Vastgoedjager
Met 5 jaar ervaring als verkoper, hervatte ze haar studie in vastgoed en oefende ze gedurende meerdere jaren klassieke makelaardij uit. Toen haar interesse in de vastgoedjacht groeide, besloot ze zich bij het Agreed team aan te sluiten als vastgoedjager.

Angélique Gérard
Vastgoedjager
Angélique heeft ook cursussen in bouwwetgeving gedoceerd voor bachelor-afgestudeerden in bouw en interieurontwerp.

Wij zoeken een (m/v)
Vastgoedjager
Je werkt onder het zelfstandige statuut met geldige BIV-erkenning.




Wij zoeken een (m/v)
Vastgoedjager assistent
Je werkt onder het zelfstandige statuut met geldige BIV-erkenning.




Wij zoeken een (m/v)
Business developer
Je werkt onder het zelfstandige statuut met geldige BIV-erkenning.
Een groeiend team aansluiten om de vastgoedwereld aan kopers kant af te reizen,
dat kan door je motivatiebrief met je CV naar het volgend adres door te sturen:
info@agreed.be